درباره‌ی لیبل پلی‌استر

لیبل پلی‌استر یا لیبل کریستالی برچسبی است نرم و انعطاف‌پذیر و برجسته که بعد از چاپ بر روی لیبل PVC و یا لیبل متال و یا لیبل اموال روی آن رزین کریستالی به نام پلی اورتان خالص تزریق می‌شود که ضخامتی حدود ۲ الی ۳ میلی‌متر روی لیبل‌ها توسط ماده پلی اورتان ایجاد می‌شود و یک نوع استیکر سه بعدی ساخته می‌شود.

لیبل ژله‌ای (پلی‌استر) چیست ؟

لیبل به منظور معرفی محصولات مختلف و برند تجاری تولیدکننده، روی محصولات الصاق‌ می‌شود. یکی از انواع لیبل که مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد، لیبل ژله‌ای یا لیبل پلی‌استر است. این محصول به‌صورت شفاف (کریستالی) و حالت و برجسته است ، چاپ لیبل در هوران‌گرافیک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و به صورت چاپ دیجیتال انجام‌ می‌شود. برخی تولیدکنندگان به دلیل ظاهر برجسته و کریستالی و زیبایی خاص این لیبل، چاپ لیبل پلی‌استر را به سایر انواع لیبل ترجیح‌ می‌دهند، دلیل این امر ماندگاری و جذابیت این محصول نسب به سایز اقلام پشت چسبدار می‌باشد.

چرا لیبل ژله‌ای؟

مزیت های لیبل پلی استر

۱- در طرح‌ها ، رنگ‌ها و سایزهای مختلف با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان.

۲-  لیبل‌های بسیار زیبایی است که روی کالاهای مختلف چسبانده می‌شود .

۳- شما می‌توانید لوگو یا آرم شرکت یا برند خود را تبدیل به لیبل بسیار زیبای ژله‌ای نمایید .

۴- لیبل هایی می‌باشند که به صورت تمام‌رنگی چاپ می‌شود و یک لایه‌ی ژله‌ای به ضخامت حدودا ۳ میلی‌متر روی آن کشیده می‌شود که طرح چاپی ما را بسیار زیبا می‌نماید .

۵- در شکل‌های مربع، مستطیل، دایره، بیضی و قالب‌های مختلف طبق سفارش ساخته می‌شود.

چاپ لیبل ژله ای یا پلی استر چه مزایایی دارد؟

از مزایای چاپ لیبل پلی‌استر نسبت به سایر انواع لیبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• چاپ لیبل پلی‌استر دارای کیفیت بالای چاپ است.
• امکان برش دقیق محصول وجود دارد.
• لیبل پلی استر ظاهر کریستالی و براق دارد که باعث زیبایی و خاص‌بودن محصول‌ می‌شود.
• چاپ لیبل دارای استحکام، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالا‌ می‌باشد.
• خاصیت چسبندگی قوی به گونه‌ای که قابل چسباندن بر روی انواع سطوح مثل سطوح فلزی، چوبی و دیگر سطوح‌ می‌باشد.

 چاپ لیبل ژله ای چگونه انجام‌ می‌شود؟

لیبل پلی‌استر از انواع لیبل است که برجسته بوده و دارای ضخامت ۲ تا ۳ میلیمتر‌ می‌باشد. برای چاپ لیبل روی محصول لایه‌ای از ماده رزین ریخته‌ می‌شود . حالت شفاف و برجسته برای لیبل ایجاد‌ می‌شود. برای چاپ لیبل پلی استر ابتدا طراحی بر مبنای وکتور ۳۰۰ DPI و سپس چاپ برش محصول انجام‌ می‌شود و در مرحله آخر رزین یا همان مواد تزریق‌ می‌شود و باعث برجسته شدن لیبل‌ می‌گردد.

اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کارآمدن رایانه، صنعت چاپ دچار تغییر شد و چاپ دیجیتال روی کارآمد. هوران نیز از این صنعت مدرن و پیشرفته استفاده می کند و آماده پذیرش سفارشات شماست.