درباره لیبل شیشه‌ای

لیبل شیشه‌ای یا ترنسپرنت بی‌رنگ و شفاف بوده و نوشته‌ها از هر دو طرف آن قابل مشاهده است به همین علت این نوع لیبل بسیار پرطرفدار است. در برابر کشیدگی مقاوم می‌باشد. شفافیت این لیبل بالا است و چاپ پذیری فوق العاده‌ای دارد. علاوه بر این چسبندگی مناسب بر روی سطوح پلاستیکی، پلی‌اتیلنی، شیشه‌ای و …همچنین ضدآب‌بودن از خصوصیات بارز این لیبل است.

لیبل شیشه ای چیست؟

لیبل شیشه‌ای یا به اصطلاح ترنسپرنت یکی از پرطرفدارترین انواع لیبل می‌باشد اين لیبل‌ها بي‌رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته های چاپ روی آن مشخص است. اينگونه لیبل‌ها بيشتر در خودروسازی، تولیدکنند‌ها و کارت‌های گارانتی و پلمپ درب جعبه و بسته‌بندی آرایشی بهداشتی و صنایع ساختمانی، انواع بطری‌ها ، علائم و مصارف تبلیغاتی استفاده می‌شوند، این نوع لیبل با روکش یووی خاصیت ضد آب و مقاومت برابر خش به خود می‌گیرد و تا ۵ رنگ چاپ می‌شود.

ویژگی‌ها:

*داشتن خاصیت پلاستیکی و کششی *چسبندگی و مقاومت بالا *قابلیت دید دو طرفه

انواع این نوع لیبل:

*لیبل مات *لیبل سفید *لیبل شفاف در رنگ‌ها و ابعاد مختلف چاپ لیبل توانایی چاپ این لیبل را با شماره سریال متغیر را دارا می‌باشد که معمولا برای عوارض خودرو و یا عوارض شهرداری ها استفاده می‌شود.

خدمات و ویژگی هوران‌گرافیک برای لیبل :

سایز برچسب شیشه‌ای: دایره، بیضی، مستطیل، مربع، مثلث اشکال خاص طبق بسته‌بندی شما. رنگ چاپ: سفید، طلایی، نقره‌ای، ۵ رنگ همزمان روکش: سلفون و سلفون براق، مات، یووی براق خدمات تکمیلی: طلاکوب، نقره کوب، قالب خاص پرکاربردبودن برچسب شفاف شیشه‌ای عرضه و چاپ لیبل شیشه‌ای پشت چسب‌دار بسیار رواج دارد و در سایز‌ها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

از کاربردهای برچسب شفاف شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • روی بطری مواد غذایی
  • علایم و مصارف تبلیغاتی
  • صنایع خودروسازی
  • کارت‌های گارانتی
  • پلمپ‌های درب جعبه
  • بسته بندی آرایشی بهداشتی
  • صنایع ساختمانی و …

نمونه جدید:

نمونه لیبل شیشه‌ای: