لیبل سوپرگلاسه

لیبل سوپرگلاسه یا لیبل کاغذی یکی از پرطرفدارترین لیبل‌ها در میان طرفداران لیبل است. لیبل سوپرگلاسه به عنوان لیبل کاغذی هم گفته می‌شود ؛ لیبل، کاغذ پشت چسب‌دار مرغوبی است که سطحش کاملا صاف و بدون برآمدگی است و چسبندگی مطلوبی دارد. می‌توانید از لیبل سوپرگلاسه برای جمع‌کردن کاغذپوستی، برای استفاده روی بگ مقوایی و ….. استفاده کنید.

بین لیبل های دیجیتال، لیبل سوپرگلاسه یا  لیبل کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان‌ترین نوع لیبل هست و همچنین سریع‌ترین نوع چاپ لیبل نیز محسوب می شود. و به صورت برش نیم‌تیغ به شما تحویل داده می‌شود. در مورد برش نیم‌تیغ می‌توان این توضیح را داد که در برش نیم تیغ تنها لایه رویی لیبل بریده می‌شود، لایه زیرین سالم مانده و تمام لیبل‌های هر صفحه روی لایه زیرین باقی می‌مانند و شما لیبل خود را به‌صورت برگه‌ای مثلا با 200 لیبل چسبیده روی آن که به شکلی بسیار دقیق بریده شده‌اند دریافت می‌کنید. برش‌های نیم‌تیغ، دقت بسیار بالایی در  برش دارد. همانطور که می‌دانید حداقل سفارش لیبل 200 عدد هست. لیبل جزو محصولاتی هست که بسیار زمان تحویل سفارش کوتاهی دارد و نهایتا در لیبل‌های 200 عددی، زمان تحویل سفار 7 روز کاری هست.

لیبلی که سطح پشت چسب‌دار آن دارای ماهیت کاغذی باشد به لیبل کاغذی مشهور است. مقرون به صرفه بودن برچسب های کاغذی، آنها را به پرکاربرد ترین و متداول ترین نوع برچسب تبدیل نموده است. برچسب های کاغذی در دو نوع براق و مات موجود می باشد ، و بسته به نوع کار ما مورد استفاده قرار می گیرد .

برچسب کاغذی (Paper Label) انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند( آبی ، بنفش ، قرمز و…. ) در حقیقت برچسب‌های کاغذی را می‌توان به هر رنگی در آورد. این برچسب‌ها از نظر مارک هم متنوع هستند (فنلاند، جک و فاسون آلمان، رول کاور ایتالیا و…) و از نظر خاصیت چسبندگی به صورت پرچسب و معمولی می‌باشند.

نمونه جدید:

لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه
لیبل سوپرگلاسه

دستگاه چاپ لیبل سوپرگلاسه:

برچسب کاغذی طبق استاندارد لیبل پرینتر رومیزی، لیبل زن صنعتی و ترازو لیبل زن تولید می‌شود، برچسب کاغذی از الیاف کاغذ است و به راحتی پاره می‌شود، رنگ و ابعاد برچسب کاغذی متنوع است و خرید دستگاه لیبل پرینتر با خرید برچسب کاغذی همراه است، کاربر طبق سایز محصولات و مشخصات پرینترش سایز برچسب مورد نیاز خود را انتخاب می‌کند.

گروه‌بندی لیبل سوپرگلاسه یا لیبل کاغذی

برچسب کاغذی به دو گروه لیبل ریبونی و لیبل حرارتی تقسیم می‌شود، چاپ بر روی برچسب کاغذی به صورت حرارت مستقیم یا غیر مستقیم صورت می‌گیرد، در چاپ حرارتی، برچسب به صورت مستقیم در برابر حرارت قرار می‌گیرد و چاپ بدون نیاز به ماده مصرفی انجام می‌شود به همین دلیل استفاده از لیبل حرارتی برای مشتری‌ها به صرفه‌تر است اما دوام چاپ کم‌تری دارد.

مکانیسم چاپ لیبل سوپرگلاسه:

مکانیسم چاپ برچسب گلاسه، غیرمستقیم است، چاپ بر روی لیبل گلاسه بدون ریبون امکان‌پذیر نمی‌باشد، ریبون وکس و وکس رزین ماده مصرفی برچسب‌های گلاسه هستند، برچسب کاغذی پرفروش ترین نوع برچسب است و بر روی اکثر سطوح قابل درج شدن است، قیمت برچسب کاغذی به نسبت تمامی لیبل‌ها مناسب‌تر می‌باشد و قیمت برچسب کاغذی به صرفه‌ترین روش لیبل دار نمودن کالاها می‌باشد .

عمده مصارف لیبل های کاغذی

عمده مصارف این نوع لیبل ها در صنعت نساجی می‌‎باشد که از این برچسب‌ها برروی محصولات خود جهت ردیابی محصول خود استفاده می‌کنند. البته برچسب‌های کاغذی در صنایع دیگری به خصوص بر روی بسته‌بندی کالا کاربرد زیادی دارند. این گونه برچسب‌ها را می‌توان بر روی بسته‌بندی هرگونه از کالاها استفاده کرد اگر در مقابل عوامل محیطی شدید مثل باران و یا آفتاب شدید قرار نگیرند. همچنین اینگونه لیبل‌ها بسیار مناسب برای چاپ ایران کد بر روی بسته‌بندی محصولات هستند و بسیار کم هزینه‌تر از سایر برچسب‌ها هستند.

برچسب کاغذی رنگی

برچسب‌های کاغذی در هوران‌گرافیک به هر رنگی قابل تولید می‌باشند. همیشه چندین سایز مختلف از این لیبل‌ها در انبار موجود می‌باشد. تحویل این گونه لیبل‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. (برچسب کاغذی آبی – برچسب کاغذی قرمز – برچسب کاغذی زرد – برچسب کاغذی سبز – برچسب کاغذی صورتی – برچسب کاغذی نارنجی – فسفری – و …. )

نمونه محصول سوپرگلاسه:

جدول قیمت‌بندی لیبل: