درباره کارت ویزیت:

کارت ویزیت‌ها انواع مختلفی دارند:

1- 300pvc میکرون

2- 500pvc میکرون

3- 760pvc میکرون

4- pvc شیشه‌ای

5- لمینت طلاکوب (براق و برجسته)

6- لمینت براق

7- لمینت برجسته

8- لمینت برجسته مربعی

9- لمینت ویزیتی (براق و برجسته)

10- سلفون براق دورگرد

11- سلفون مات دورگرد

12- سلفون مخملی دورو

13- سلفون مخملی دورگرد

14- قالب اینستاگرامی

15- کارت ویزیت طرح چرم (در دو نوع ویزیتی و دورگرد)

16-کتان امباس دورو

17- کتان آلمان دورو

18- کتان امباس دورگرد

19- کتان لمینت و کرافت دوگرد

20- گلاسه دورو یووی

21- سلفون براق دورو

22- سلفون مات دورو

23- مقوا کارتی (در دو حالت ویزیتی و دورگرد)

24- لیبل (در دونوع یووی سلفون و شیشه‌ای)

برای کارت ویزیت یک‌سری شاخص‌های اصلی باید حفظ شود:

* طراحی مناسب و مرتبط: شما باید طرحی را برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید که با ماهیت کار شما مطابقت دارد. برای مثال اگر شما درکار کودک هستین، خوب است که در کارتتان از رنگ‌های روشن استفاده کنید. یا مثلا اگر شما برندتان از رنگ خاصی پیروی می‌کند، می‌توانید از آن رنگ در کارتتان استفاده کنید.

*اطلاعات مهم: یک کارت ویزیت حرفه‌ای باید چند راه تماس با مخاطب را ارائه دهد. (شماره تماس، آدرس اینستاگرام، نشانی پست الکترونیکی و …)  و  درج اطلاعاتی از قبیل نام، لوگو شرکت و آدرس وبسایت ضروری است. و این مهارت یک طراح است که همه‌ی اطلاعات مربوطه را حوزه‌بندی کند و در کارت به شکل منسجمی طراحی کند. به گونه‌ای که اگر مخاطب راه ارتباطی با شما را بخواهد، در یک نگاه به همه‌ی این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

*حوزه و نوع فعالیت‌های شما: در هنگام برگزارشدن یک رویداد بزرگ مانند نمایشگاه‌ها، مردم کارت ویزیت‌های زیادی را از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنند و این طبیعی است که بخشی از فعالیت شما را فراموش کنند. به همین خاطر سعی کنید همیشه در کارت ویزیت خود حتما اشاره‌ای به حوزه فعالیت و خدمات و محصولات خود کنید تا مخاطب با نگاه به کارت شما، پیام آن را دریافت کرده و شما و فعالیت هایتان را به یاد آورد.

* انتخاب کاغذ و کیفیت چاپ: در انتخاب کاغذ برای چاپ کارت ویزیت خود دقت کنید. کاغذی را باید انتخاب کنید که پیام حرفه‌ای بودن شما را بهتر منتقل کند، در ابتدا به انواع کارت ویزیت اشاره کردیم، شما می‌توانید برای اطلاع از اینکه کدوم نوع کارت‌ها برای کسب‌و‌کارهای شما مناسب هستند، می‌توانید با کارشناسیان فروش ما تماس بگیرین. اما قبل از آن به یاد داشته باشید که انتخاب یک جنس ضعیف و بی کیفیت، انتقال پیام خوبی به مخاطبان نمی‌دهد.

نمونه جدید:

نمونه‌های کارت ویزیت:

جدول قیمت کارت ویزیت: