تعریف

خرید ساک ، امروزه نقش بزرگی را در شکل گیری یک فروشگاه یا برند داراست و تعدد ساک تبلیغاتی در خیابان ها و مراکز خرید، روز به روز کار فروشگاه ها و برندها را سخت تر می کند زیرا سهم عمده ای در هویت بصری یک فروشگاه را دارد و ساک دستی خوب می تواند سال های سال با مشتری بماند حتی به عنوان یادگاری

ساک دستی در هوران کاور

هوران گرافیک با عنوان هوران کاور در زمینه ساک دستی پس از کسب تجربه در زمینه تبیلغات به این نتیجه رسیده است که ساک دستی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال های مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند. طوری که می توان ساک دستی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده نمود.

هوران با حضور افراد متخصص در زمینه های مختلف گرافیک، در همه ایام هفته آماده پذیرش سفارشات شما در زمینه ساک دستی پارچه ای و ساک دستی کاغذی می باشد.

ساک دستی تبلیغاتی در نمایشگاه

از تجارب دیگر هوران کاور می توان به این موضوع اشاره کرد که ساک خرید و ساک دستی تبلیغاتی از مهم ترین ابزارهای تبلیغات در نمایشگاه ها به حساب می آید. برخی از اشخاص تصور می کنند که فقط بروشور و یا کاتالوگ برای ماندگاری در ذهن مشتری کافی است اما به طور حتم به این گونه نیست. وقتی مشتری وارد یک نمایشگاه بین المللی یا داخلی می شود با انواع و اقسام غرفه ها مواجه می شود که هرکدام در راستای یک هدف مشترک به نمایشگاه آمده اند و هرکدام سهمی در اشغال ذهن مشتری دارند و معمولا بروشور یا کاتالوگ خود را به مشتری ارائه می کنند و مشتری با گردش یک ساعته در نمایشگاه بیش از ده کاتالوگ و انواع هدیه های تبلیغاتی را دریافت می کند و اینجاست که ساک دستی خوب به کار می آید و حسابی به مشتری کمک می کند. در واقع ساک تبلیغاتی باعث آرامش خاطر مشتری می شود و زمانی که به منزل و محل کار خود برمی گردد با اولین چیزی که روبرو می شود ساک دستی تبلیغاتی است و او بیشتر از همه چیز چشمش به لوگوی برند ساک تبلیغاتی خورده است.