استند و سازه نمایشگاهی

استند یا استند نمایشگاهی یکی از ساده ترین سازه های موجود می باشد که به دلیل قیمت مناسب و نصب سریع وآسان استفاده ی زیادی از آن می شود.
برای این سازه معمولا از کاغذ کوتد و همچنین از لمینت گرم استفاده می شود.
متداول ترین سایز مورد استفاده برای استند۹۰ در ۲۰۰ می باشد.

استندهای نمایشگاهی یکی از پرکاربردترین سازه های نمایشگاهی هستند که به شکل های مختلف عرضه می شوند:

استند ایکس یا ضربدری

 

سازه ای بسیار سبک برای نمایش اعلانات و تصاویر است که از یک استند ساده، و یک بنر (که توسط دستگاه بنر یا دستگاه پلات ساخته می شود) که به صورت عمودی روی آن قرار می گیرد تشکیل شده است. همچنین عمومی ترین نوع استند می باشد که در اکثر شرکت ها و نمایشگاه ها برای معرفی محصولات یا خدمات جدید مورد استفاده قرار می گیرد که در سایزهای مختلف از رومیزی تا استندهایی با ارتفاع ۲ متر موجود هستند.

شما می توانید استند ایکس خود را به طور سفارشی طراحی کنید. به طور مثال با یک طراحی براق برند و کسب و کارتان را بیشتر نمایان کنید.

رول آپ

 

یکی از بهترین و شاید شیک ترین استندها، رول آپ می باشد که در سایزها و مدل های مختلف به صورت یک رو و دو رو عرضه می شود. مزیت این سازه ها این است که فضای کمی می گیرند و قابلیت حمل راحت و آسانی دارند و دارای بسته بندی بسیار محکم و شیکی می باشند. همچنین در مقایسه با استند ایکس دارای چاپ با کیفیت بالاتری نیز هستند و به طبع آن قیمت بالاتری نیز دارند.

رول آپ های ثابت در غرفه های نمایشگاهی که فضای کمی دارند مناسب تر می باشند.

رول آپ گردان یا متحرک برای فروشگاه هایی که چند محصول یا برند خود را با یک سازه تبلیغ می کنند، قابل استفاده است. همچنین توصیه می شود که از این نوع رول آپ در غرفه هایی که فضای مناسب و بزرگی دارند استفاده شود.